Followers

Friday, 1 August 2014

Deleted

Last night I deleted T from my phone book, facebook, and Path.  I needed to forget about him. I should have done that a year ago!  Tangina, hanggang ngayon gumugulo pa rin isip ko dahil sa kanya. Di naman pwede ihati ko ang puso ko hindi ba?  Lalo nang ngayon siguradong wala ako halaga sa kanya. 

Yuck.  Ano ba yun.  Ang corny.

Yesterday too, I was imagining things again.  Nothing bad naman.  I was imagining my future with L.  We would be living together either in a condo or in a simple house (some place where taxes are low. LoL!).  Magkakaroon kami ng tigisang kotche.  Tapos pareho kaming mamamatay sa cancer.  Siya sa lungs, ako sa intestines... o kung ano mang may relation sa gerd.

Chot. 

Well, as of now, that's my aspiration.  To be with my boyfriend.  


4 comments:

  1. kung ano ano naiisip mo kakaloka ka haha

    ReplyDelete
  2. hey! Thank you for this article,. . by the way would you please visit my blog too at http://www.caimanhaitifoundation.org/

    ReplyDelete