Followers

Saturday, 12 June 2010

:-(

I seriously need more friends.

*****

10:15pm nasa bahay na ako.

*****

But it's a Saturday!

*****

I want a massage.

*****

It's not a fun weekend for me.

*****

I want ginger tea.

*****

I'm too lazy to drive to Bona Coffee in Westgate.

*****

ho-hum.

*****



*****

I wish I have friends who live nearby. Then I won't be swimming alone.

17 comments:

  1. pwede makipag friend? :)

    cheer up po

    ReplyDelete
  2. aww. pat on the back! you have blog followers naman. that may cheer you up. :)

    ReplyDelete
  3. tara lets swim there!!!!!!!

    i wanna be friends with you hihihi!

    ReplyDelete
  4. Arkin - thanks Arkin.

    Chester - You're making loko lang eh. I live in Alabang kaya. Malayo sa iyo. :(

    ReplyDelete
  5. Ay swimming? Bet na bet ko yan haha (user? lol)

    Cheer up, Felipe. =)

    ReplyDelete
  6. ang kulit nung picture! did u take it yourself? *drools*

    weekends, i usually spend with my blogger friends. everyone's welcome naman to join. di ko lang sure if you're into that sort of thing.,

    ReplyDelete
  7. Citybouy - Hmmm. Anong ginagawa ninyo? Ayoko ng orgies na. Bad yun. Hehe. Anyway, I can consider it. Thanks tho. :)

    ReplyDelete
  8. haha orgy ka diyan? we just gte coffee and talk. sobrang cliche but i love it.

    ReplyDelete
  9. Haha. Coffee tambay? That's so Sex and The City ha. Haylavet! Sige, do YM me if you like.

    ReplyDelete
  10. is it? if it is, no one's gonna take carrie from me. bwahahaha

    ReplyDelete
  11. wag ka magdrama. haha. joke lang.

    ReplyDelete
  12. Chichirya - uy paminsan-minsan lang naman 'to. Pagbigyan mo na. Hehehehehehe

    ReplyDelete
  13. awwwwww. turuan mo ako magswim. lol

    ReplyDelete
  14. di ako marunong lumangoy ;P

    ReplyDelete
  15. same here, i need some friends too, hehe, btw nice blog

    ReplyDelete
  16. i added u on my blog list, tks agen

    ReplyDelete